برنامه نویسی سیستم های الگوریتمی و اتو تریدینگ با MQL4

Mql4 Programming in Financial Markets

درباره دوره آموزشی

در  این دوره، شما را با برنامه نویسی زبان Mql4   آشنا می کنم که شما می توانید با این زبان  برنامه نویسی، ربات های معامله گری و اندیکاتورهای شخصی را تهیه و آن را در اپلیکیشن متاتریدر اجرا کنید یا این ربات ها را در بازارهای مالی به فروش برسانید.

حتما سوال می فرمایید که ربات معامله گر چیه ؟

ربات معامله‌گر یا سیستم های اتو تریدر ،  در واقع نرم‌افزاری است که مانند یک معامله‌گر ، با یک الگوریتم (استراتژی)  مشخص در بازارهای مالی (فارکس ، ارز دیجیتال)  حضور پیدا کرده و به صورت خودکار خرید و فروش را  انجام می‌دهد و دوباره به صورت خودکار از معامله مورد نظر خارج می شود. شما با این دوره می توانید برنامه نویسی این ربات های معامله گری را یاد بگیرید.

ربات‌های معامله‌گر با توجه به استراتژی که تهیه کننده ربات طراحی و برنامه نویسی کرده است ، از یک سری الگوریتم‌ها برای تصمیم‌گیری در ورود به معامله استفاده می کند و فرصت‌هایی معاملاتی مناسب ( با توجه به استراتژی مورد نظر)  را برای کاربر ایجاد می کند. کاربر می تواند از این ربات های معامله گر به صورت خودکار و 24 ساعته استفاده نماید.

فعالیت های کلی که در این دوره انجام می شود، عبارتند از:

  1. برنامه‌نویسی به زبان‌های MQL4
  2. ساخت یک ربات معامله‌گر یا اکسپرت ادوایزر
  3. آشنایی با اندیکاتورها و دستورات آن
  4. ساخت و برنامه نویسی اندیکاتور خاص

حاصل دوره

شما پس از این دوره ، با  مفاهیم  برنامه نویسی با زبان Mql4  آشنا می شوید و قادر به نوشتن یک اکسپرت ادوایزر EA(Expert Advisor)  خواهید بود.