قوانین و مقررات ثبت نام در دوره های آکادمی فارکس بادپر

آکادمی فارکس بادپر دارای مجوز از سازمان فنی حرفه ای کشور توصیه می‌کند قبل از ثبت ‌نام از مقررات و ضوابط زیر اطلاع یافته تا بتوانید از امکانات ارائه شده بیشترین استفاده را داشته باشید. بدیهی‌است پس‌از ثبت‌نام، قوانین طبق آئین‌نامه‌های مندرج پیاده خواهد شد.

۱. رعایت پیش نیاز دروس جهت ثبت نام الزامی است، لذا پذیرش کارآموزان عزیز در کلاسهای تخصصی با گذراندن کلاسهای پایه یا ارائه نمونه تریدها ایشان به سبب احراز تسلط بر دروس مذکور امکانپذیر است.

در این خصوص می توانید جهت مشاوره با آکادمی تماس بگیرید.

۲. کلاس های تعیین شده فقط در ساعات مندرج در برنامه برگزار می گردد و قابل تغییر نیست. لذا هنگام ثبت نام به روز و ساعات کلاس دقت کنید.

۳. حضور کارآموزان ۱۰ دقیقه پیش از شروع کلاس در آموزشگاه الزامی است. در صورت تاخیر یا غیبت کارآموزان ، مبحث تدریس شده، مجددا توسط استاد تکرار نخواهد شد.

۴تشکیل کلاس ها منوط به احراز حد نصاب حداقل 5 نفر جهت تشکیل است.

۵. آکادمی فارکس بادپر برای استفاده درسایت و شبکه های اجتماعی از کلاس‌ها عکس و فیلم تهیه می‌کند.

۶. گرفتن فیلم به هر طریقی از کلاس‌ها اکیداً ممنوع است.

۷. به استناد مصوبه شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه شهریه پرداختی جهت ثبت نام یا پیش ثبت نام کلاس انتخابی فقط تا یک هفته قبل از شروع کلاس قابل استرداد است و چنانچه هنرجو کمتر از یک هفته قبل از شروع کلاس اعلام انصراف نماید، فقط ۳۰ درصد از شهریه پرداختی برگردانده می شود. در صورت اعلام انصراف کارآموزان بعد از شروع کلاس، هیچ وجهی مسترد نمی‌شود.

* شهریه پرداختی ورکشاپ ها، و کارگاه ها در صورت لغو ثبت نام از سوی کارآموزان ، به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

۸. در صورت انصراف بعد از شرکت در کلاس  شهریه به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

۹هنرجویانی که پیش ثبت نام  انجام داده اند موظف به تسویه کامل مبلغ شهریه تا یک هفته قبل از شروع کلاس یا در جلسه اول کلاس هستند. جهت تسویه میتوانید به صورت حضوری مبلغ باقی مانده شهریه خود را پرداخت نمایند

10. از کارآموزان عزیز با احترام خواهش می شود شئون حرفه ای را در محیط آکادمی رعایت نمایند.

قوانین کلاس‌های حضوری:

هنرجویان کلاس های حضوری بر قوانین بالا موارد زیر را هم در نظر داشته باشند:

1. هنرجویان موظفند تکالیف هر جلسه را، حداکثر تا ۳ ساعت قبل از شروع کلاس به گروه کلاسی خود ارسال کنند و در تمامی جلسات برای عکاسی و فرستادن تمرین‌ها، یک اسمارت فون  در دسترس داشته باشند.

2. به دلیل حضوری بودن کلاس ها لازم است در تمامی جلسات حضور داشته باشند و در صورت غیبت، کلاس را از دست خواهند داد. و آکادمی فارکس بادپر موظف به ارسال ویدئوی کلاس به کاراموزان نیست.

3. کار آموزان موظفند ۱۰ دقیقه قبل از زمان شروع کلاس حضور داشته باشند شوند.

با تشکر از توجه و همکاری شما