فیلترنویسی در بورس تهران

Filter Programming in Tehran

درباره دوره آموزشی
در  این دوره  فیلتر های مهم در بازار بورس تهران رو برای  شما تهیه کرده ایم  و هم روش تهیه آن ها رو در این دوره به شما آموزش می دهیم و هم در ضمیمه این دوره فایلی رو در اختیار شما قرار می دهیم که بیش از 200 فیلتر  رو برای شما تهیه کرده ایم.

فیلتر چیست ؟

با توجه به اینکه شرکت های زیادی در بورس وجود دارند و هر یک از این شرکت ها دارای اطلاعات زیادی هستند، جستجو و پیدا کردن این اطلاعات به صورت دستی به وقت زیادی نیاز  دارد و گاهی هم امکان پذیر نیست. بنابراین شما با فیلتر ها می توانید به راحتی و در زمان کمتری به هر اطلاعاتی در بورس و نمادهای مختلف دسترسی داشته باشید.

دراین دوره  برای شما عزیزان فیلتر هایی در بازار  بورس را تهیه کرده ایم . از قبیل :

  1. فیلتر های ورود و خروج پول هوشمند
  2. صف های سنگین خرید و فروش
  3. سهم هایی که در ماه گذشته بیش از 40 % افت کرده اند
  4. سهام هایی که در 5 روز گذشته مثبت بوده اند( بازار گاوی) و برعکس
  5. فیلتر اندیکاتور RSI و  میانگین متحرک ساده (SMA) و ….

فیلتر های ارائه شده بیش از 50 فیلتر می باشد که در این دوره کد نویسی و آموزش داده می شود ولی در فایل ضمیمه 200 فیلتر وجود دارد.

 فایل ارائه شده (فایل فیلتر ها)  ضمیمه دوره می باشد و شما می توانید آن را دانلود  کرده و درسایت بورس تهران در قسمت فیلتر در دیدبان بازار  از آنها استفاده نمایید. این فیلتر ها در حدود 200 فیلتر می باشد. دوره به گونه ای تهیه شده است که از صفر شروع شده  و به صورت مقدماتی توضیحات آن داده شده است و شما می توانید پس از آموزش، فیلترهای جدید مورد نیاز خود را تهیه فرمایید.

حاصل دوره
شما پس از این دوره، با  مفاهیم مهم فیلتر نویسی در بورس تهران آشنا خواهید شد و به راحتی می توانید در بورس، فیلترها را استفاده و حتی خود فیلتر جدید تهیه فرمایید